سایمانسایمان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

برای قشنگترین هدیه زندگیمان.....سایمان

نظرات (2)

rogayye
8 اسفند 92 23:16
سلام سایمان کوچولو.من دوست مامان لیلا تو دانشگاه تبریز بودم. خیلی با مامانت خاطره های خوبی داشتیم. چند بار هم قبل اینکه تو به دنیا بیای مامان و بابات اومده بودن خونه ما. خیلی خوش گذشته بود. راستی تا یادم نرفته به بابا حسین هم عمی اوقلی می گفتیم. نمیدونی وقتی عکس های بامزه تو دیدم چقدر خوشحال شدم. خدا تو رو واسه مامان بابات حفظ کنه. قدرشونو بدون. منتظر عکس های جدیدتم هستم. راستی می خوام به مامان لیلا هم یه خبر خوش بدم. مامان لیلا خاله رقیه هم بعد از 7 ماه مامان میشه. سایمان کوچولو واست یا یه پسر خاله یا یه دختر خاله خوشگل میارم. قربون خنده های خوشگلت برم. می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.
sevin
14 اسفند 92 12:14
بطور اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم. تو مطالبت در مورد تجربیات نگه داری از بچه و اینکه سیسمونی چی بخریم چی نخریم و چیا بدرد میخوره ما مامانهای آینده رو راهنمای کنسلام ممنون چشم سعی میکنم