سایمانسایمان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

برای قشنگترین هدیه زندگیمان.....سایمان

قدم کوچولوت به ماه پنجم مبارک

1392/12/13 21:24
نویسنده : مامان لیلا
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان قلب  ماهگیت مبارک عزیزه دلمقلب١٤ بهمن وارد 5 ماهگیت شدی و واکسن 4 ماهگیتو زدیم..می دونم دردت امد ولی عوضش مریض نمی شی شیر مرد من.تو این ماه از وزنت راضی نبودم هر چند خدارو شکر روی منحنی بود ولی من دوست داشتم تپل تر بودی.اخه شیر اصلا خوب نمی خوری .ولی عوضش قدت ماشاله خوب رشد کرده قربونت بشم .

    تو پایان ماهگی قدت 68 وزنت 6 کیلو و نهصد گرم و دور سرت43.5  بود مامانی این روزا به عروسکات خوب عکس العمل نشون میدی و خواب روزانتم ماشاله بهتر شده و شیر خوردنت هم خدارو شکر بهتر شده

چند وقته داری تلاش میکنی که غلت بزنی تا نصفه تلاش میکنی ولی زود خسته میشی و برمیگردی یه کم بعد دوباره تلاش میکنی ،نمیدونم مامانی جای دندونات درد میکنه یا نه همش آب دهنت جاری میشه و با حرص زیاد میخوای صورتمو گاز بگیری

تو این چند تا عکس اولین بار بود که سوار روروئک می شدی

تو این عکس تیپ زده بودی اخه می رفتیم خونه عمو امیر برا خواستگاری عسل خانم که پسند نشد..

سایمان در کنار دختر عموها سونیا و زهرا

اینجا خیلی معصوم افتادی گیلاس من

عاشق این عکستم خونه مامان جون بودیم داشتم پوشکتو عوض می کردم که شیرین کاریات گل کرد و دایی سجادت ازت عکس گرفت که این شد نتیجش قربون چشای البالوییت بشم من...

پسندها (1)

نظرات (1)

بابک حسن پور
13 تیر 93 23:11
سلام خدا پسرتون رو نگاه داره خوشحال شدم اسم پسرتون سایمان هست انشالله پسر آینده داری باشه