سایمانسایمان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

برای قشنگترین هدیه زندگیمان.....سایمان

پایان ماه پنجم و شروع ششمین ماه زندگیت مبارک

1393/3/28 8:44
نویسنده : مامان لیلا
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم مامانی با کلی تاخیر امده می دونم ...منو ببخش ولی نمی دونی این چند ماه چه روزایی بود...جونم برات بگه که 14 اسفند شما 5 ماهگیتو تموم کردی و وارد ماه ششم زندگیت شدی...بعد از اینکه واکسنتو زدیم و پسر خوبی بودی شبش یه اتفاق بدی افتاد و من تا حالا حوصله نوشتن نداشتم..مامانی افتاد و پاش شکست.....نمی دونی که چه روزای بدی بود و چقدر عذاب کشیدم...عید 93 اولین عید تو بود و من با پای گچ گرفته خانه نشین شدم...اصلا نمی خوام به اون روزا فکر کنم.....چند تا عکس از 6 ماهگی برات می زارم عزیزم...فقط شاید نتونستم به خاطر گچ پام بهت خوب برسم...منو ببخش

راستی شیر خوردنت هم زیاد تعریفی نداره و بازم وزن گیریت خیلی کم بود و من داغون...وزنت 7 کیلوو قدت 70 بود...اصلا خوب وزن نمی گیری....

 

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)